Vaak gestelde vragen

Catalogus

De prijzen zijn standaard niet zichtbaar wanneer je je buiten het netwerk van UT bevindt. Dit kun je oplossen door een VPN verbinding op te zetten of in te loggen.
Verschillende diensten hebben specifieke voorwaarden gesteld om het assortiment te beperken. Mocht je het hier niet mee eens zijn, neem dan contact op met jouw eigen dienst.
Het is niet mogelijk als 'student' hardware producten te bestellen via deze portal. Voor notebooks kun je terecht bij het Notebook Service Centre.
Producten of accessoires die niet worden aangeboden via deze portal, kunnen via het reguliere inkoopproces worden besteld.
Producten die worden beschreven in het opmerkingenveld worden niet meegenomen met de bestelling.
Het bestelproces gaat als volgt:
  • Wanneer je de winkelwagen hebt gevuld, klik je op 'naar het bestel proces'. Hier krijg je extra informatie over het bestelproces.
  • Wanneer je op "Volgende" klikt krijg je een webformulier waarin je de gevraagde informatie dient in te vullen.
  • Aan het eind van dit formulier krijg je een overzichtspagina te zien waarin alle gegevens en producten staan weergegeven.
  • Wanneer je hiermee akkoord gaat en het formulier verstuurt (dit kan enkele seconden duren), krijg je binnen enkele minuten een bevestigingsmail van de aanvraag.
  • De bestelling zal via een digitaal proces ter goedkeuring worden aangeboden. Wie de goedkeurder is wordt bepaald aan de hand van het GKS systeem .
  • De goedkeurder ontvangt automatisch, per e-mail, de vraag om de betreffende bestelling goed of af te keuren. Bij bedragen boven € 5.000,- euro wordt om goedkeuring van een tweede goedkeurder gevraagd.
  • Na goedkeuring zal de bestelling automatisch naar LISA en tevens naar de leverancier worden verzonden.